Žáci šestých tříd si v rámci projektu vyrobili nápojové automaty. Každá skupina jej vytvořila naprosto originálně a přitom skvěle. Limonády a minerálky, které pijeme, neobsahují jen vodu, ale také různé cukry. A tak si poté vybrali různé nápoje a změřili obsah cukru na 100 ml. Skoro se nechtělo věřit, jak velké množství cukru můžeme vypít z jedné lahvičky některých limonád.
Kdo by jen řekl, že voda může být inspirativním učitelem? Žáci 7. třídy se v rámci projektu „Voda“ vydali vstříc dobrodružství k místnímu rybníku Pardoubek, kde objevovali jeho skryté kouty. S využitím moderních technologií prozkoumali nejen místní rostliny a živočichy, ale i sochy, které zdobí jeho břehy. Následně se s chutí pustili do skupinové práce a vytvořili úžasné webové mapy, do kterých zaznamenali svoji cestu. Tímto vás srdečně zveme na virtuální prohlídku kolem rybníka Pardoubek, a to prostřednictvím webových map zpracovaných našimi žáky. Vybrané práce našich žáků.
Expediční výprava kolem Pardoubku
Voda z pohledu fyziky. Všichni si vyzkoušeli několik experimentů - vodní zvedák, vodní sopku, lodičky, pohybující se zápalky, ústřední topení, hydrostatický tlak ve vodě, vztlakovou sílu ve vodě, var vody nebo zvedání kostky ledu.
Komenského 95, Lázně Bělohrad 507 81